Muzyka

sobota, 5 stycznia 2013

Słoneczne czary

                                      
                                               
Dziś w południe pięknie świeciło u nas słońce, jak weszłam do pokoju który ma okno na południową stronę na ścianie zobaczyłam taki piękny cień        
      ... no i nie mogłam go nieuwiecznić..

W realu wyglądał jeszcze ładniej
   ... na ścianie w bladobeżowym kolorze pomiędzy elementami zawieszki i figurkami  tańczyły piękne słoneczne refleksy...
... poezja jak dla mnie...
...tak wiosennie, ...tak ślicznie,          
... tak jasno było przez chwilę...

(aparatem nie dało się  jednak
    tego wszystkiego uchwycić)







a to kawałek parapetu okiennego który dziś rzucał taki piękny cień

                                                         

3 komentarze:

  1. W zdjęciu też czuć magię tego widoku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak w zaczarowanym ogrodzie, aż się rozmarzyłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kolekcja Aniołów :)))
    dziękuję za udział w candy
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń