Muzyka

sobota, 24 listopada 2012

Recykling starej książki... - różyczki z papieru



Bardzo lubię  te kwiaty z papieru (najlepiej wychodzą chyba z książek, mi książek jednak szkoda), te zrobiłam ze starego niemieckiego romansidła, coś w stylu "Harlekina", znalazłam go w piwnicy w stercie różnych papierów na podpałkę. Ckliwych romansideł nie znoszę, niemieckiego nie znam - więc wyrzutów sumienia, że zniszczyłam książkę nie będzie. 
Zostało mi jeszcze trochę tych pięknych pożółkłych kartek i pewnie na coś je jeszcze wykorzystam...chyba już nawet wiem na co i nawet nie będzie mi potrzebny do tego pistolet klejowy. 
Oj źle mi było ostatnio bez tego wynalazku, poprzedni poległ na placu boju przy stroikach które robiłam na groby. Nastąpiło w nim "wielkie spięcie",wydał z siebie głośny buum, wydalił śmierdzące opary no i przy okazji pozbawił nas prądu - wybiło bezpieczniki jak nic. Wymiana korka nic wielkiego nawet dla mnie, ale ten smród coś okropnego - nie znoszę i wywietrzyć go było bardzo trudno ...
Ale już  mam nowy pistolet klejowy (to tekst śpiewany ),...  bo jak bez niego przygotować się do Świąt...
Nie oburzajcie się . . .  wiem, wiem, wiem, że  nie  dekoracje  w  Świętach  najważniejsze  są ...
w zupełności się z tym zgadzam... ale ... no wiecie, byłabym bardzo nieszczęśliwa gdybym nie zmajstrowała se czegoś nowego świątecznego, oj to nie byłyby dla mnie w pełni udane Święta... ;) 
(bez tego ustroństwa też by się dało, no ale o wiele trudniej by było)

Kwiaty zostały wykorzystane do wianka, który wisi na drzwiach w pokoju córki.
Można powiedzieć,że to taki prawie 100% recykling - kwiaty ze starego papieru, słomiana podkładka ze stroika, który już mi się przestał podobać, perełki z nieużywanych obdrapanych korali, jedynie mech pozyskany prosto z natury - z mojego ogródka od północnej strony...




8 komentarzy:

  1. Super, bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wianek! No i to co lubię najbardziej - "coś z niczego"

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagoszczę tu częściej bo inspirujesz mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, cudowne pomysły! Warte wykorzystania!
    W ogóle jestem pod wielkim wrażeniem Twojego bloga, prac i aranżacji. Natychmiast dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kwiaty są cudne! Takich jeszcze nie robiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak w pełni się z Tobą zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, cudne są Twoje kwiatki, że papier pożółkły, to jeszcze lepiej. Zapraszam Cię do mojego blooga, coś z innej beczki:: mojeklimatylonia.bloog.pl
    Ptaszki sa extra.ozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń