Muzyka

sobota, 2 marca 2013

Wymianka

Po raz pierwszy brałam udział w takiej zabawie. Zgłosiłam się na wymiankę na blogu Sylwi -Uroczysko Luny  Sylwia zaprosiła mnie do zabawy mimo,że nie tak do końca spełniałam wszystkie warunki (za krótki staż w blogowym świecie), podjęła  Ona jednak ryzyko i stałam się jej parą wymiankową.
Czasu na przygotowanie prezentu było dość dużo, ale ja i tak ledwo zdążyłam z wysłaniem go na czas.
Ferie były, ...więc wyjazd do mamy, ...kolejny pobyt Młodego w szpitalu -... siła złego na jednego...
Nie chciałam jej zawieść tym bardziej, że miała urodzinki ...ale udało się ,udało - tym razem Poczta Polska nie zawiodła, przesyłka priorytetowa dotarła na czas.
Ja zrobiłam dla Sylwi serduszkową girlandę z materiału w drobną lawendową krateczkę, serduszka przyozdobiłam tak jak widać na załączonym zdęciu,
W mojej paczuszce była jeszcze serduszkowa zawieszka (np. do powieszenia w oknie) wykonana z pobielonych wierzbowych witek i mały igelnik z kotkiem oraz trochę słodkości i przydasie.
 Do mnie też dotarła przesyłka od Sylwi i jak ją już całkiem rozpakowałam (bo było to wieloetapowe rozpakowywanie ) to się zawstydziłam, - ...tyle wspaniałości tam było !
Wydaje mi się, że mój wymiankowy prezent przy tej różnorodności, ilości i jakości wypada trochę skromnie...  Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że się podoba i że trafiłam z kolorem.

  Teraz a'propos tego wieloetapowego zozpakowywania:





 ...z pudełka wydobyłam dużą białą kopertę, z koperty wysypało sie to co jest widoczne na zdjęciu: serwetki, słodkości, drewniana zakładka, drewniana
       szpulka  i jeszcze jedna paczuszka !!!                                

                                                                   


Rozpakowałam  ten piękny pakunek a tam w środku ślicznie ozdobione dekupażem pudełeczko ... a w pudełeczku, ... woreczek  w pastelowe kwiecie -zawiązany, a jakże ...




-  rozwiązuję więc i oczom moim ukazuje się piękna  sutaszowa biżuteria,  ... w kolorystyce którą lubię
 jestem cała HAPY !!!  ... super zabawa te wymianki  :)))

Nigdy wcześniej nie widziałam na żywo sutaszowych biżutków, oglądałam je tylko na obrazkach, nie mam za bardzo pojęcia jak się je tworzy, ale coś mi się zdaje,że to precyzyjna robota, która wymaga wielkiej dokładności, cierpliwości  i wyobraźni  - tym bardziej bardzo Sylwi dziękuję.
Kto zna Jej blog to wie jakie piękne rzeczy tworzy.  


Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i za każdy ślad który po Sobie zostawiacie
Witam serdecznie nowych obserwatorów i gorąco pozdrawiam tych którzy tu zaglądają  :))) 

15 komentarzy:

  1. śliczne upominki :) tez lubię wymianki

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ...jak dobrze,że jesteś bo czytałam, że Cię "zniknęło"

      Usuń
  2. Zazdroszczę wymianki.Girlanda jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty z obydwóch stron:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym na wymiany się nie nadawała z powodu mojego wrodzonego beztalencia

    OdpowiedzUsuń
  5. ...e Atalia głupoty opowiadasz, ktoś kto robi takie piękne zdjęcia nie może być beztaleńciem !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty wymiankowe:)
    Bardzo spodobało mi się to serduszko z gałązek wierzbowych. Sama je plotłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak robiłam go sama,z gałązek wierzby płaczącej. Pisałam o tych plecionkach w styczniowym wpisie. Można sobie "ududrać", nie wyglądają wcale gorzej niż te ze sklepu, koszt żaden a jaka radocha i satyfakcja.

      Usuń
  7. Przepiękne rozmaitości- lubię tu zaglądać.
    Wyróżniam Twojego bloga - zapraszam do siebie po odbiór
    http://czarymargo.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Gosiu, twój prezent jak wiesz z wpisu na moim blogu bardzo mi się spodobał i wis na honorowym miejscu w mojej pracowni:) bardzo ale to bardzo z całego serca ci za niego dziękuję:) Twoje girlandy, wianki są przeurocze i jestem bardzo szczęśliwa że posiadam jednej z nich:) Dziękuję ci ślicznie za naszą wspólną wymiankę. Pozdrawiam wiosennie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszy mnie to bardzo! A ja jeszcze raz dziękuję, bardzo dziękuję za prezent i przedewszystkim za okazane zaufanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń