Muzyka

czwartek, 22 listopada 2012

Witam serdecznie .

                                   "Tak jestem kobietą ... Popycham drzwi, chociaż jest wyraźnie napisane ciągnąć. Śmieję się jeszcze bardziej, kiedy próbuję wytłumaczyć dlaczego się śmieję. 
Wchodzę do pokoju po to, by zapomnieć co miałam tam zrobić. Ukrywam swój ból przed tymi, których kocham. Mówię "To długa historia" gdy nie chcę wyjaśniać tego, czego nie chcę. 
Płaczę częściej niż myślisz. Dbam o ludzi, którym na mnie nie zależy. 
Jestem silna, dlatego że muszę, a nie chcę. Słucham Cię , nawet jeśli Ty nie słuchasz mnie.      
      ZAWSZE pomaga, gdy mnie przytulasz....Tak, jestem kobietą!!!"


Założyłam bloga chyba z zazdrości -ale  tej takiej zdrowej - naoglądałam się takich pięknych stron , że mi też  zachciało się podzielić  tym co mnie pasjonuje , czym żyję , co "tworzę"...
Wiedzie mną też chęć sprawdzenia się czy poradzę sobie z tym blogowaniem...

 Mamy jesień dni są krótkie, ciemne i ponure - nie lubię tego czasu.
Najchętniej zapadłabym w sen zimowy jak niedźwiedzie czy inne zwierzątka i wylazła z gawry początkiem kwietnia.
Staram się ten czas wykorzystać na to co sprawia mi przyjemność, tworzę różne rzeczy którymi ozdabiam dom i które daruję innym by sprawić im przyjemność ...to taka symbioza ja mam radość z tego,że tworzę inni mają radość z tego, że coś otrzymali...bo większość ludzi raczej lubi podarunki.

Zajmuję się różnymi rzeczami, fascynują mnie różne techniki, lubię zrobić coś z niczego.
Trochę haftuję,szydełkuję,szyję,tworzę biżuterię  - nie jest to nic wielkiego ani spektakularnego - robię to bo jest mi to potrzebne, sprawia mi radość i chyba jest moim najlepszym lekarstwem na stres.
Niedawno odkryłam wiele świetnych miejsc w sieci gdzie niezwykle zdolne kobiety prezentują swoje pasje, naprawdę niekiedy dech zapiera i można tam znaleźć wiele, wiele  inspiracji ...
Wiedzie mną również nadzieja,że w tym blogowym świecie będę miała okazję poznać wiele fascynujących i ciekawych osób.


2 komentarze:

  1. serce jest przecudne, a całego bloga pochłonęłam, czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo.
    ...co tam takie moje serce Twoja biżuteria to jes dla mnie najwyższa półka rękodzieła
    ...jakie do tego trzeba mieć sprawne paluszki i ile cierpliwości i wyobraźnię żeby takie "maloty" lepić ...ech
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń